Wsparcie techniczne programów zabezpieczających

almazaha

Bardzo aktywny
Dołączył
27 Maj 2010
Posty
166
Reakcje/Polubienia
1
Witam!
Ma legalną lickę na spyshelter. Zakupiłem sobie jakiś czas temu. Dostałem niedawno info, że od wersji 5.42 będę musiał zmienić sobie serial. Zanim mi przysłali dobrze działający serial, to minęło trochę czasu (kilka mi seriali przysyłali i w końcu jakiś zaczął działać!!!!) Przeinstalowałem sobie system i instaluję sobie spysheltera wersje 5.42, a tu klapa, bo nie przyjmuje mi serialu, legalnie przesłanego przez producenta. Czasami się tak zdarza ....
Zaczyna się problem dalej. Wysyłam do nich emalie na ich adres podany na stronie i wywala mi komunikat, że nie mogę wysłać do nich info. Robię to z dwóch moich różnych skrzynek. Biorę w końcu telefon i dzwonię do nich. Raz odebrał gość i poinformował mnie, że wysłali do mnie wiadomość elektroniczną, której do chwili obecnej nie otrzymałem. Ponownie chciałem się skontaktować, ale już nie raczą odbierać!!!!!
Wszyscy tak zachwalają program i że polski, ale wsparcie leży!!!! To chyba jest jakaś żenada!!!!
Czy ktoś może też ma problem z instalką na legalny serial i czy miał kłopoty ze wsparciem? Co dalej robić z fantem?
Pozdrawiam wszystkich użytkowników zafascynowanych tym programem....
 

OXYGEN THIEF

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Dołączył
26 Maj 2010
Posty
42270
Reakcje/Polubienia
29981
Miasto
Trololololo
Nie mam problemów z supportem, max po 24h odpisują.Serial przestał działać po przeinstalowaniu systemu? Dziwne że wcześniej działał a na nowym systemie już nie.Może coś ci blokuje wysyłanie maili ?
DO SS są 2 maile
info(małpa)spyshelter.com
support(małpa)spyshelter.com
Pozdrawiam wszystkich użytkowników zafascynowanych tym programem....
Sam program jest dobry, chyba najbardziej rozbudowany antilogger ale jeśli potrafi się go obsłużyć, zresztą tak jak każdy inny program bo co z tego że ktoś zainstaluje Spysheltera jak będzie na wszystko w nim zezwalał.
 

Olga

Bardzo aktywny
Dołączył
27 Maj 2010
Posty
564
Reakcje/Polubienia
1
Cóż mogę powiedzieć. Moje odczucia co do supportu, jak widzę, różnią się od Twoich diametralnie. Po zmianie seriala, chłopaki grzecznie zapytali w dodatkowym mailu, czy z przesłanym kluczem wszystko w porządku i czy działa. Nie mniej grzecznie odpowiedziałam, że tak i...życzyliśmy sobie miłego dnia. Tak więc, osobiście nie mam się do czego przypiąć. Nie pozostaje Ci nic innego, jak dalsze "molestowanie" supportu.
 

destry5

Bardzo aktywny
Dołączył
29 Maj 2010
Posty
265
Reakcje/Polubienia
0
/wysłali do mnie wiadomość elektroniczną, której do chwili obecnej nie otrzymałem./

nie ma powodow zeby zarzucac brak odpowiedzi z ich strony. Z tego co czytam na forach to bardzo chwala sobie wsparcie ze strony producenta programu SpyShalter. Albo problem lezy po stronie skrzynki mailowej (antyspam) albo dopadl cie jakis wyjatkowy pech.
 

buto

Wygadany
Dołączył
20 Listopad 2010
Posty
62
Reakcje/Polubienia
0
Z tego co pamiętam to w pośpiech zmieniali wszystkim seriale na wersje 5.42, bo na poprzednią wersję wyszedł działający keygen,może w tym zamieszaniu coś źle Ci przysłali
 

Eru

Bardzo aktywny
Dołączył
31 Lipiec 2010
Posty
584
Reakcje/Polubienia
2
Miasto
Sosnowiec
Albo użyłeś nie tego seriala (jak mówiłeś przesłali ci ich kilka) albo dane źle podajesz :p

Co do supportu - nigdy lepszego nie spotkałem - czasami odpisywali nawet o 23 jak do nich napisałem np o 20, no ale jak widać ty masz wyjątkowego pecha :p
 

almazaha

Bardzo aktywny
Dołączył
27 Maj 2010
Posty
166
Reakcje/Polubienia
1
Hi!
Dzięki za info. Ponownie wysłałem do nich i czekam na odpowiedź. Może mam jakiegoś pecha....
Pozdrawiam
 
A

Anonymous

Zgadzam się z userem @nevosz. Czekam już z caxtonem na odpowiedź od tego supportu dotyczącą zmiany klucza dwa tygodnie, a może nawet dłużej.
 

OXYGEN THIEF

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Dołączył
26 Maj 2010
Posty
42270
Reakcje/Polubienia
29981
Miasto
Trololololo
Wyślij maila z potwierdzeniem odbioru + wysoki priorytet.
 
A

Anonymous

OXYGEN THIEF napisał:
Wyślij maila z potwierdzeniem odbioru + wysoki priorytet.

Poproszę caxtona, bo to on pisał do nich.

PS. Jak wiadomość jest ustawiona jako wysoki priorytet to podobno trafia do spamu.
 
A

Anonymous

Dziwne rzeczy prawicie mi po napisaniu do supportu zresetowali keya w godzinkę,może wymienili personel na bardziej leniwy :gwizdek ?
 
Do góry