- Dołączył
- 26 Maj 2015
- Posty
- 19243
- Reakcje/Polubienia
- 56075
Chyba bardziej się to nadaje do śmieszne .........

Jeszcze trochę i czarni, opss, afroamerykanie wymuszą na google, fb, tw itd. darmową reklamę


źródło:Google wprowadza kolejną nowość do wyszukiwarki i Map, tym razem związaną z identyfikacją firm. Jak podajeZaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!, czarnoskórzy właściciele mogą już korzystać z nowej ikony, aby zaznaczyć, że to właśnie oni są odpowiedzialni za dany biznes.
Nowa ikona "Black-owned" – czarne serce wycięte w okrągłym logo – to kolejny piktogram po "Women-Led" oraz "LGBTQ-friendly", które pojawiły się tutaj wcześniej. Tym razem Google chce wywiązać się ze swojejZaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!, która powstała w konsekwencji brutalnego morderstwa George'a Floyda w USA i jest związana z równym traktowaniem Czarnych.
The Verge informuje, że aby móc wyświetlić nowy piktogram na karcie z informacjami o firmie, konieczne jest jej wcześniejsze zweryfikowanie przez telefon, listownie lub pocztą elektroniczną. Na razie nie jest jednak jasne, w jaki sposób Google zamierza weryfikować kolor skóry właściciela.
Zaloguj
lub
Zarejestruj się
aby zobaczyć!

Jeszcze trochę i czarni, opss, afroamerykanie wymuszą na google, fb, tw itd. darmową reklamę

Ostatnia edycja: