- Dołączył
- 26 Maj 2015
- Posty
- 19243
- Reakcje/Polubienia
- 56075
Nie ukrywam, że tytuł tego artykułu jest trochę prowokacyjny, być może nawet clickbaitowy. Ale pełny tytuł, który brzmiałby "O haszowaniu haseł słów kilka, czyli dlaczego nie powinieneś(-naś) podawać swojego hasła, gdy prosi o nie Twój administrator lub dział wsparcia", byłby nie tylko mało atrakcyjny, ale też zwyczajnie nie zmieściłby się na "łamach" blogu. Z drugiej strony, dokładnie opisywałby cel dzisiejszego tekstu, a także zapowiadałby pewien przekaz społeczny. Rzeczywiście, większość z nas wie, że nie wolno podawać swojego hasła konsultantowi czy nawet członkowi działu technicznego i większość domyśla się, dlaczego (a w razie, gdyby jednak nie - chodzi o groźbę utraty konta). Ale nie każdy z nas wie, dlaczego w ogóle ci konsultanci mogą nas o to pytać i to w dobrej wierze. A także dlaczego administratorzy w sumie sami nie odzyskają tej informacji z bazy serwisu.
Zaloguj
lub
Zarejestruj się
aby zobaczyć!